احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا
سرخط خبرها

کیهان تاکاهاشی، بازیکن ایرانی‌ژاپنی والیبال کیست؟ + سوابق تیم‌ها

  • کد خبر: ۱۹۵۴۰۳
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کیهان تاکاهاشی، بازیکن ایرانی‌ژاپنی والیبال کیست؟ + سوابق تیم‌ها
بازیکن ایرانی‌ژاپنی با عقد قراردادی راهی تیم جیتکت حاضر در لیگ برتر والیبال ژاپن شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیهان تاکاهاشی که اولین بار نامش در مسابقات آسیایی بر سر زبان‌ها افتاده بود روز گذشته با عقد قراردادی به تیم والیبال جیتکت ژاپن پیوست. تاکاهاشی پس از عقد قرارداد با این باشگاه در مصاحبه‌ای به هواداران جیتکت گفت: اسم من کیهان تاکاهاشی است و تصمیم دارم به جیتکت ستینگ بپیوندم. خیلی خوشحالم که می‌توانم در چنین تیم بزرگی بازی کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم کمک کنم تا هدفمان قهرمانی باشد. از حمایت شما سپاسگزاریم.

ستاره دورگه والیبال ژاپن، ۱۳ اکتبر سال ۲۰۰۳ در شهر آساهی به دنیا آمد. کیهان از پدری ایرانی و مادری ژاپنی متولد شده و به گفته خودش اوایل دنبال فوتبال رفته و یک مصدومیت ساده او را به سمت والیبال سوق داد. قد ۱۹۳سانتی این بازیکن در کنار وزن ۷۸کیلوگرمی‌اش او را به یکی از استعداد‌های والیبال در ژاپن تبدیل کرده و تاکاهاشی حالا یکی از گزینه‌های اصلی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در پست دریافت‌کننده قدرتی است.

کیهان در کارنامه بازیگری‌اش سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های دبیرستان ناراشینو و دانشگاه هوسی را هم دارد و جیتکت اولین تجربه این بازیکن در سطح لیگ یک ژاپن برای این بازیکن خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->